تولدت داداشی مهربونم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دلم خوش نیست غمگینم کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی عجب احساس زیبایی تو هم شاید نمیدانی … . … سلام . من رهاهستم .16سالمه دوم دبیرستانم ورشته تجربی . اینجاخاطراتمومینویسم لطفااگه جنبه ندارین برین بیرون. البته بازدیدکننده های وب من اصلااینجوری نیستن دوستای خیلی خوبی دارم که مرتباپی گیرخاطراتم هستن وبه من کمک میکنن میدونم شماهم اینجوری نیستی وازخاطراتم استفاده نمیکنی . درحال حاضرعاشق نیستم .ولی یه زمانی بودم . اونقدرعاشق وبااحساس بودم که تمام احساسموباورموکسی که دوسش داشتم بادروغاش وبازی کرد ن بااحساس من وهزارتادختردیگه سوزوندوازبین برد.والان به بدترین نحوداره جزای کارشومیبینه ... درسته که اون باعث شده بی احساس ترین ودل سنگ ترین دخترروی زمین شم. ولی میبخشمش وحلالش میکنم.زندگی خیلی بهم تواین سن کم تجربه وسختی داده ...شایدازخیلی دوستام بیشترتجربه دارم.رسماتوبعضی مسال تنهام وخودم همه کاراموانجام میدم ..این برام سخته . اره من تنهام وتنهایی سخته .دوست دارم کسیوداشته باشم تاتوبغلش گریه کنم ولی کسی نیست.. خدایامیشه بیای پایین؟؟؟

عشق پاک یعنی چی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ღعشق پاک ღ و آدرس eshghpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 512
:: کل نظرات : 468

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 4
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 6166
:: بازدید سال : 12348
:: بازدید کلی : 112403

RSS

Powered By
loxblog.Com

کـاش گنـاهے کنمْــ ڪِـﮧ مـجـازاتـش تبعیـد بـﮧ قلـب تـو بـاشد

تولدت داداشی مهربونم
جمعه 28 تير 1392 ساعت 12:20 | بازدید : 624 | نوشته ‌شده به دست رَهــ‗__‗ــا | ( نظرات )

سلام به بهترین داداشیه دنیاکه امروزتولدشه 

نایت اسکین

شماواقعا توسخت ترین شرایط زندگی وقتی سردوراهی قرارگرفته بودم وقتی ناامیدبودم کنارم موندوبه حرفام گوش کردوخیلی کمکم کرد

الان خوشحالی که دارم مدیون کمکای اونم پس من حق دارم یه وظیفه خیلی کوچیک وناقابل درقبالش برات انجام بدم واین اصلاجبرا ن محبتای شمانیست .

حالابشماریک ،دو،سه ....

نایت اسکین

 

بیااینم کیکت فوتش کن بیاشعماروفوت کن که صدسال زنده باشی 

 

تولدتولدتولدت مبارک 

این سگه رودوسش دالی ؟

 

 

داداشی گلم بهترین هاروبرات آرزومیکنم کمک خواستی ازمن دریغ نکن وتولدت مبارک




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ در تاریخ : 1392/4/30/7 - - گفته است :
در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم..

در "دلم" دلتنگی ام را...

در "سکوتم" حرف های نگفته ام را...

در "لبخندم" غصه هایم را...

دل من...

چه خردساااااال است !!!

ساده می نگرد !

ساده می خندد !

ساده می پوشد !

دل من...

از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!

ساده می افتد !

ساده می شکند !!!

ساده می میرد !

ساااااااااااااا 足ااااااااده

<-CommentGAvator->
ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ در تاریخ : 1392/4/30/7 - - گفته است :
نشستم...
خسته شدم...
دیگر قایق نمیسازم...
پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد، باشد...
وقتی از تو خبری نیست...
قایق میخواهم چه کار...
مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است ...!!!

<-CommentGAvator->
ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ در تاریخ : 1392/4/30/7 - - گفته است :
خواهش می کنم گلم.اگه خدا بخواد امسال میرم دانشگاه،کامپیوتر...

<-CommentGAvator->
ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ در تاریخ : 1392/4/30/7 - - گفته است :
همیـشه سکـوت خــوب نیــست

گـاهـی خُـرد میشوی زیـر بـار حـرفهـای نـگفتـه

غافـل از اینکـه بــه تـو تـهمـت بـی جنـبگـــی میــزننــد…


پاسخ:واقعا

<-CommentGAvator->
ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ در تاریخ : 1392/4/30/7 - - گفته است :
خیلی ممنون عزیزم امیدوارم هیچوقت غم نبینی

راستی چرا لینکمو عوض نکردی؟؟؟
پاسخ:الان اجی

<-CommentGAvator->
خشایار در تاریخ : 1392/4/28/5 - - گفته است :
مرسی آجی جون!!!!لطف داری شیطون بلا.ممنون بابت کیک!!!
امیدوارم همیشه موفق باشی!!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: